måndag 22 november 2010

Medley Konvent




Oj oj oj vilken Lycka!

Sov inte en blund och låg med koreografihäftet heeeeela natten till lördagen. Adrenalinet pumpade konstant och jag var sååå nervös.
Sätta sig på Cykeln och hålla i ett pass inför så duktiga instruktörer, vad skulle jag kunna ge dem som redan är så bra. Hur ska jag lyckas motivera och inspirera dem??
Hann tvivla många gånger på mig själv men under dessa 50 minuter som jag hade passet men OJ så roligt det är!! Älskar cyklingen grymt mycket!!!

Tack Fanny, för förtroendet!

kram på er

3 kommentarer:

  1. Tvivla aldrig på din egen förmåga, bästa Pillan! Du var grym i lördags! Otrolig glöd och närvaro, det var SÅ härligt att vara med på ditt pass!! Är säker på att alla i salen körde 200% tack vare din peppning och träningsglädje!
    Tack!!!!
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  2. Kan bara instämma med ovanstående. The Academy nästa!!!! :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Skulle bara säga hej :) Vet inte hur jag hittade din blogg men ja insåg att det va ju ett ansikte ja faktiskt kände igen! O så kom jag på att jag brukar ju se dig uppe på gymmet :)

    //Sara

    SvaraRadera