fredag 19 augusti 2011

Hösten närmar sig...

Hej på er alla där ute i träningsvärlden!

Hoppas att ni, precis som jag, ser fram emot en härlig höst 2011 !!

Jag har bytt arbetsplats och kommer nu att tillbringa mina dagar på Korpen men släpper inte mitt kära Medley, kommer att ha pass där på morgnar och kvällar :-)

Tror att jag nu kommer infinna ett inre lugn och mindre stress med mina nya arbetstider och det ser jag fram emot, mer harmoni i livet Tack!

Ser verkligen fram emot denna höst!
Kommer ha många nya utmaningar då jag ska vara instruktör i många nya klasser, bla vattengympa, easyline, Mamma-barn gympa.
Spännande!

Att jag sedan har fått klartecken från nya chefen att jag får semseter i november och kan genomföra min inplanerade resa till Thailand gör ju inte hösten sämre!

Tror det blir perfekt att resa bort i november och sedan komma hem lagom till advent coh skapa lite mysstämning hemma...underbart!

Nu är det bäst jag tar tag i och letar musik till alla mina nya klasser

Har ni inget för er i helgen är Ni välkomna till stan där vi på Korpen ska stå och marknadsföra lite under Linköpings Stadsfest!
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar