onsdag 13 oktober 2010

5 år av Lycka!

Det har nu gått 5 år sedan ett av mina två underverk kom till världen! Tänk vad tiden går fort.... var sååå nära förlora henne flera tillfällen, under gaviditeten och sedan under och strax efter förlossning. TUREN var dock på vår sida och vi har nu under 5 år fått njuta av henne och jag hoppas jag kommer få njuta hela mitt liv av henne! Älskar henne så det gör ont i mig.

Har idag filmat RPM, gick faktiskt ganska så bra, gjorde någon liten miss på 7:e låten men det tror jag skickar in filmen ändå och hoppas på det bästa!
Vore så gött att få Licens i det nu så jag kan försöka hinna få licensen i Funky Kidz också innan den säsongen är över...

Vi kommer att ha dansuppvisning i Linköpings Simhall den 23 oktober, Funky Kidz danser, En dans från 4-5 års och en dans från 6-8 år, ska bli jätteskoj. Känns som rätt forum att visa upp detta på Familjedag i Simhallen faktiskt.
Så Välkomna dit den 23 :-)

Nu ska jag slappa i min ensamhet framför en brasa, det är livskvalite!

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar