måndag 18 oktober 2010

Härlig vecka!

Denna vecka kommer att inledas med Bodypump nu på morgonen, vilken bra start på en förhoppningsvis bra vecka!

Sedan kommer jag få träna Mycket dans till vår dansuppvisning med Funky Kidz på lördag, har även fått med min lilla prinsessa så jag hoppas att hon ska hänga på och dansa med oss "stora" tjejer!
Sedan om hon väl vågar har vi inte sett men hon kan i alla fall glida omkring i en Funky Kidz tröja i simhallen!

På torsdag är det möte i Stockholm med alla barnansvaraiga inom företaget, det ser jag fram emot!

Ev kommer jag även filma om mitt RPM pass på lunchen på torsdag också då jag vill ge det en chans till innan filmen skickas in till Les Mills för granskning!

Skaffa er en bra vecka allihop, det tänker jag göra :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar