fredag 8 oktober 2010

Cykling = Lycka!

Fullsatt Cykelsal 11.30 idag, helt GRYMT, jag mår så bra i hjärta och själ när jag får köra Cykelpass, det är helt galet vad skoj det är.
Älskar Pump och RPm och Functional Också men det är cyklingen som ligger mig alldeles närmast mitt hjärta. Att se 26 st cykla som tokar och ge Allt under 55 minuter till något som du själv skapat, det är energikick på hög nivå! Love it!



Snart ska jag ge mig av hemåt för att skapa fredagsmys som ikväll kommer bestå av bull och kakbak eftersom min älskade dotter fyller år snart. Hon vet bestämt vad hon vill ha denna lilla dam (vet inte alls vem hon brås på där? ;) )
Känner inte speciellt för storbak men vill hon ha just så är hon värd det...såklart!

Så nu blir det ösa musik i bilen på hemvägen och sedan på med förkläde, leende och ett stort tålamod :-)

Trevlig helg på er alla därute!

p.s ni vet väl om att Funky fyller år i helgen, det blir kalas på våra medleyanläggningar, tjohoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar