fredag 14 oktober 2011

Fredag

Idag är det fredag och inte vilken fredag som helst....min underbara dotter Stina ska ha sitt första disco. Hon och hennes bästa kompis ska fira att de blir stora tjejer, 6 år. Hon har noggrant valt ut örhängen, läppglans, klänning m.m som hon ska ha på sig! Hon kommer bli så fin, för hon har bra smak om man frågar mig!

Så ikväll ska vi svänga våra lurviga, det är bra träning det!

På jobbet styr jag upp massa olika pass, instruktörer som är sjuka, avdelningar osm vill ha inhyrda pass, koreografier ska sättas, vi svettas för fullt...Lycka att få jobba med friskvård!!! Är lyckligt lottad!

I helgen ska jag njuta av den underbara höstsolen, ta en promenad med barnen i skogen, åka p åFamiljemässan och klättra klättervägg, barnen ska få asiktsmålning sedan blir det nog ett besök i simhallen också. För att toppa helgen på söndag med ett RPM pass, mitt bästa!

Som ni hör kommer jag skaffamig en bra helg, hoppas ni också gör det!

Kram på er i höstsolen, ut och njut om så bara för en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar