tisdag 18 oktober 2011

Höstsol

Känns som idag är första dagen denna höst vi inte kan njuta av den underbara höstsolen utan istället har vi fått njuta av höstrugget och inse att hösten är här på riktigt. Sitter framför en brasa och njuter av ett glas rött. Har idag haft min underbara mamma barn gympa, det är bara sååå mysigt att hå leka och mysa med alla Goa barn och peppa mammorna på sin resa tillbaka sin tränade kropp. Sedan fick jag förmånen att fortsätta nöta på min step.... Puh vet inte om jag ska skratta eller gråta, tycker det är skit skoj att träna det men tvivlar starkt på att jag nånsin kommer kunna instruera i denna gren....men skamsen dom ger sig. Efter jobbet tog jag en tripp till ikano och har inhandlat julens uppsättning av finkläder till min dotter, så fin hon kommer bli! Eller finare rättare sagt. Sonen fick mot sin vilja stanna hemma från sin innebandyträning då han har hjärnskakning, mitt lilla hjärta... Imorgon blir det personaldag sedan pump genomgång, spännande och rolig dag! Nu ska jag titta in i brasan och drömma mig fyra veckor framåt i tiden, Thailand in My Dreams!! Go kväll på er ! Kram

1 kommentar:

  1. Heej vænnen! Kul att se att du tagit upp bloggandet igen!! Din blogg ær både peppande och motiverande och kul att læsa!!
    Vad gør vi førresten i sommar om inte kør VÆTTTERNRUNDAN, eller vad sæger du :o) jippiiii!!
    Kraam på dig, hoppas vi hinner ses något næsta vecka nær jag ær hemma!
    Lovisa

    SvaraRadera