onsdag 30 december 2009

Bodypump 72

Vilken underbart vacker vinterdag, eller hur?? Strålande sol och rimfrostiga träd,kan inte bli mycket vackrare än så, önskar jag hade varit ledig och kunnat gå ut och fotografera lite....men jag är ju ledig på nyårsdagen så hoppas på fint väder då också!

Idag har jag haft Bodypump 72, åh vad jag börjar gilla det passet:-) underbart bra musik och härlig koreografi.... Dessutom nästan fullsatt klass vilket ökar stämningen såklart!

Nu ska jag rensa mina tankar genom att gå på Malins steppass och core. Sedan ser framemot en filmkväll förhoppningsvis.
Tips på bra filmer?
Själv kan jag rekommendera Taken, den är grymt bra så har du inte sett den, Se den!

Ha det gott så hörs vi snart igen :-)

2 kommentarer:

  1. Vad är Taken för typ av film ???

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Taken handlar om en tjej som blirkidnappad, du kan ju tänka dig hur bra den är och hur mycket man tjuter :-)

    Gott nytt vänskapsår!!!

    SvaraRadera