tisdag 29 december 2009

Nyårslöfte??!!

Nyårslöfte??! Det är frågan alla pratar om just nu... Fick just förslag om världens bästa Nyårslöfte.....en vän som vill att vi i år infriar att vi ska ses en gång i månad, kan man ge ett bättre nyårslöfte än att få umgås med en av sina bästa vänner???
Precis mitt svar blev också; nej.

Många lovar nya träningsrutiner eller matrutiner men hur länge brukar de sitta i?? Till mars i bästa fall, det här nyårslöftet var både roligt, givande, längtansfullt och nyttigt (för själen)

Tack Krizzy, för detta års bästa uppfinning.

Ge varandra ett löfte om mer umgänge, det lever man länge på och lätt att leva till upp och som dålig förlorare (ja, jag erkäner att jag Hatar att förlora) så är det ett mycket bra nyårslöfte, eller vad säger ni??

Nu Måste jag öva in nya pumpprogrammet....välkomna till Sporthallen på lunchpass 12.00 imorgon!

Kram och god natt!

1 kommentar:

  1. ja :) Puss på dej, vilket bra nyårslöfte jag kom på, jag kan bara hålla med dej ;)

    SvaraRadera