tisdag 29 december 2009

Nys löparskor av tomten = Lidingö here I come again!!!

I september sprang jag mitt första Lidingölopp...ever...
Ett lopp som började med att jag skulle springa TJEJ Lidningö....råkade dock ta semester Fel dag och fick springa stora Lidingö.....
Hann jag träna inför denna helt plötsliga stora utmaning?? Jaaa...... 1 gång.... sprang 1,2 mil i Rydspåret en gång... Helt slut.... och hur långt är Lidingö? 3 mil i Terräng :-)
Men som den dåliga förlorare jag är fanns inget annat alternativ än att ta mig runt. den enda jag tacka för detta är Frida, TACK!!!

Jag sprang/gick in i mål med fullkomlig smärta i hela kroppen och önskade att jag fått cykla 3 varv runt vättern istället :). Kastade mina skor ochhar aldrig mer tagit på mig dessa löparskor.... Sen blev det julafton 2009 och tomten gav mig ett par nya löparskori julklapp (undra vad jag gjort för ont ;) ) så nu har jag fått Frida (efter stark övertalan) att lova att vi ska ta revansch och Äga på Lidingö 2010. Får jag erkänna att jag längtar lite, Frida??

Men först kommer Vätternrundan 2010 och kanske, kanske Vasaloppet, för att Inte glömma Vansbro där jag har som mål att slå peronligt rekord kanske tom Medleyrekord???

Kram!

1 kommentar:

  1. Tror du att även mamma Mu kan inspireras till lite träning? Lycka till med bloggen, älskade dotter.

    SvaraRadera