onsdag 30 december 2009

23.08....

Nu sitter jag här framför datorn igen och klockan är 23.08, borde sova eftersom jag ska joba imorgon,me jag håller på och mixtrar med musik inför Nyårsmixpass vi ska ha imorgon :-)
60 minuter karaeokecykling, lååång stretch och seddan bjuder vi på skumpa:-) Kan man få bättre uppladdning inför nyårsfirande??? Svaret är Nej....

Försöker också lära mig hur man gör när man vill lägga in en bild från någon sida på nätet....är det någon som vet detta så tar jag Tacksamt emot tips! Känns tråkigt att ha en blogg utan bilder, eller hur?

Nu ska jag äta lite innan jag gör klart den sista musiken ochsedan kryper ner i sängen.

Är ni sugna på Karaeokecykling och skumpa sår är ni som sagt Välkomna till Medley Linköping imorgon 10.00 när startskottet går :-)

Sov gott!!!!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Var tvungen att radera min första kommentar, det var en del felstavningar....det gick för fort :)

    Låter som ett pass som passar mej som handsken....gick in och kolla nu, men det var fullbokat...dessutom hade jag nog inte hunnit in, gick upp nu och har ju inte ätit frulle än...

    angående bilder.... när du skriver dina inlägg finns det en liten ikon för att bifoga bild, gå in på den och sen finns där val att göra, bifoga bild från din dator eller från webben...tänk dock på att man inte får ta vilka bilder som helst på webben... Hoppas mitt tips hjälper, det är väldigt svårt att förklara via text..kan visa dej mer ingående när vi ses härnäst... TISDAG!!!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får det super skoj på nyårspassen!!! Önskar jag kunde va med men det blev för bökigt tyvärr. Om vi inte hörs mer så... GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅRRRRR PILLAN!!!
    Ses snart igen!
    Massa kramar
    /Soffan

    SvaraRadera