fredag 1 januari 2010

Avslut 2009 nystart 2010!!

Då var det 2010 !!!

Sitter i soffan framför en brasa och tittat ut på underbart vackert snöfall och tänker tillbaks på året 2009......var tar tiden vägen?
Har varit ett tufft år men nu får man ju chansen att på något vis lämna det gamla och sikta mot nya mål, det är Bra.

Avslutade året med ett sista träningspass som bestod av Karaeokecykling 60 minuter och sedan 30 minuter lång stretch till levande ljus, stämningsfullt. Avslutades med att bjudas på skumpa och choklad, mmmmm..... Måste säga att det blev en mycket lyckad kombination och jag tror att det var uppskattat av kunderna. Frida och jag som hade passet hade skoj ialla fall :-)
Krizzy, detta hade garanterat varit ett pass för dig!

Sedan bar det av hemåt för att laga 3 rätters, såklart;
Toastskagen
Helstekt timjan och vitlöksmarinerad oxfile med potatisgratäng och rödvinssås och baconlindad sparris
Saffranspannacotta toppad med blåbär och hallon
Blev riktigt lyckad middag måste jag säga.....

Anita och Kacper kom hit och firade med oss. Det var toppentrevligt.
Vi fick dessutom besök av underbara Frida och hennes vän som kom in på vindrickande, trevligt värre.

Vilket vackert månsljus det var på 12-slaget!!!
Lite synd man inte lyckas ringa och önska sina nära och kära Gott Nytt år när man vill vid 12 slaget, att det Alltid blir överbelastat på tråden :-(

Det jag ser fram emot närmast är semester till Teneriffa den 12:e januari och sedan cden 29-31 januari så väntar NIKE konventet samt Functional Moves konvent, det längtar jag till otroligt mycket och tycker det ska bli fantastiskt skoj och inspirerande :-)

Har lovat mig själv att försöka bli bättre på att planera minm kost detta år.....så man slipper ha makaroner och köttbullar somen nödsituation i matlådan....bättre planering ... hoppas jag lyckas med detta.

GOTT NYTT ÅR alla!!!!

Kram Pillan mot 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar