lördag 10 april 2010

Casall´s nya löpar/cykelställ

I torsdags gav jag mig ut på en löprunda på 8 km och testade nya stället från Casall, det ska vara vind och vatten motståndigt och stå emot ner till -5 grader. Eftersom det regnade i torsdags kväll var detta ett ypperligt tillfälle att testa :-)
Sprang i 46 minuter i regnet och var inte det minsta blöt så jag måste ge kläderna 9 av 10 möjliga poäng. Enda minuset är att det bara är bakficka på jackan, skulle önska en bröstficka fram...men man kan inte få allt kanske?!

Att dessutom är svart med Rosa/glittriga detaljer på gör ju inte att man tycker mindre om det precis :-)

I går fick alla instruktörer på Medley i Ljungsbro tillfälle att köra Afrom Power Dance med Frida, det var såååå bra.  Måste säga att jag gillar det mer och mer för varje gång, skönt att få släppa loss.
Sedan bowlade vi och jag inledde med en STRIKE men sedan gick det sådär, kom ialla fall 2:a eller 3:a, alltid något :-) men som tävlingsmänniska hade en 1 plats suttit fint...

Måste säga att den service som det är på A la carte delen på Strandgatan är fantastiskt, grymt proffessionella och kompetenta. Så har ni inte testat det är det värt ett besök.

Nu ska jag ladda för Functrional Moves och RPM, låter som en bra lördag eller hur?

Kram på er i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar