torsdag 1 april 2010

Påskledigt=tillfälle att träna för sin egen del! :-)

Sitter här ochladdar för lite påskledigt, ska bli otroligt skönt med 3 dagars ledighet.
Tänker föröska ge mig ut och löpträna ett par gånger. Hade hoppats på att få cykla men lämnade in min cykel för service och den skulle inte vara klar förrän på onsdag, så jag får skylla mig själv att jag inte lämnat in den tidigare men det är inte alltid lätt få ihop allt som ska göras..... utan ibland får man helt enkelt gilla läget.

Svävar fortfarande lite på moln efter beskedet igår om att instruera på konvent, så länge som jag drömt om det utan att riktigt vågat hoppas.... men nu är jag på väg.

Ser fram emot lunchpass med Functional Moves idag då min kära vän Malin kommer till anläggningen och ska delta, jätteskoj!

Nu ska jag in på gymmet och hålla en personlig instruktion.....

Se nu till att äta godis i helgen, man måste njuta av livets goda!

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar