måndag 12 april 2010

I´m in love....

..i min cykel.
Finns inget, förutom familjen Såklart som får mig må bättre både fysiskt och psykist än att få ge mig ut på landsvägen med cykeln en underbar vårdag som igår.
Min premiärrunda för året. Åh vad jag älskar dt!

Cyklade 5,2 mil, ingen jättelång sträcka men precis lagom lång förstatur....

Hoppas få ihop 10 mil till denna vecka, sedan väntar träningslägret runt Vättern nästa helg, då det ska filmas, skrattas, intervjuas, njutas, ätas och ha det sååå gott man bara kan! Blir som semester fast det egentligen är jobb!
Ser fram emot dessa 4 dagar grymt mycket, ska bli underbart skoj och jobbigt....

Drömmen är att komma upp i 150 mil till Vätternrundan men det är orimligt med den tid jag har att lägga på cykligen men jag siktar högt så får jag se var jag hamnar, över 100 så är jag riktgit nöjd!


Nu laddar jag för morogon Bodypump, ska bli skönt vara en vecka sedan jag körde ren styrka, brukar vara ett glatt gäng på morgonen, alla fall mot slutet av passet, först är de lite trötta och sega, min uppgift att fylla dem med energi då!

Ha nu en underbar Vårdag och se till att göra något bra med denna dag! Du som väljer hur den ska bli....

Soliga hälsningar Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar