tisdag 13 april 2010

Functional moves

Idag har jag haft Lyckan att få köra nya modulerna i Functional Moves iLjungsbro, det var jätteskoj! Tyvärr inte många deltagare men då får man passa på att ge de som är med lite extra istället, då man har möjligheten att verkligen ge dem verktyg som tar dem ett steg längre, bra peppning som är personlig, bra tekniktips etc.

Sedan satt jag på kontoret och jobbade med sommarens gruppträningsschema när det ringer och jag ser på mobilen att det är dagis som ringer. Jag får lämna allt jag håller på med för att åka till dagis och hämta en jättesjuk astmatjeja, Stackars Stina! Känner mig så maktlös och som världens största svikers....
var jag än är så känns det som jag är på fel ställe....är jag på jobbet känner jag skuld mot Stina och är jag hemma käner jag skuld mot jobbet.

Antar det bara är att Gilla läget, inse att vi har en dotter som är sjuk som kräver mer. Gäller att se till att inte Olle, storebror kommer i skymundan bara...lätt hänt!

Just nu letar jag efter en restresa så Stina kan få åka iväg och hämta energi, sommaren gör att hon får lättare att andas och efter en vecka på Teneriffa i januari så mådde hon mycket bättre en tid....

Så ikväll blev det inget Bodypump pass för Pillan utan får ge mig ut på en löprunda istället, skönt få njuta av denna underbara Vårkväll. man får försöka se det positiva i saker istället för gräva ner sig i det som är tungt....
Teneriffa januari 2010

Hoppas ni alla som läser också fått ta del av detta underbara väder! NJUT!

Mot kvällssolen, kram

2 kommentarer:

  1. Det är nog det bästa för er alla nu och Stina behöver sol och värme!!

    SvaraRadera
  2. Ha inte dåligt samvete vännen, din ersättare gjorde ett väldigt bra jobb så vi som tränade gick det verkligen ingen nöd på. Usch, vad jag tycker synd om Stina, hoppas du hittar en resa så ni får pyssla om er ordentligt. Kram

    SvaraRadera