måndag 5 april 2010

Vilket underbart Vårväder!

Vilket underbart väder vi har haft denna påsk! Vaknade upp på torsdagen till hällregn och sedan mot  kvällen ju närmare man närmade sig ledighet spred sig solskenet över staden, sååå undedrbart!
Det höll i sig under helgen och sedan idag när det var dags för jobb igen vaknar man upp och det är snö. Kändes som ett skämt men gjorde det lättare att ge sig av mot jobbet :-)

Tror och hoppas att Sveriges befolkning har tagit sin ledighet till att njuta och när man läder status på Facebook har man sett att nästan alla varit aktiva. Löpning, cykling, promenader, trädgårdsabete m.m...det är ju såååå fantastiskt att se hur hela Sverige vaknar till liv.

Dröjer inte länge  nu innan man sitter på en uteservering och njuter av värme och glada miner :-)

Jag har själv varit ute och sprungit, så gott jag klarat av med mina revben. Tagit promenader, bad i simhall och mycket cyklande med barnens nya cyklar de fick av "påskharen".

Idag blev det Functional Moves pass med 13 deltagare :-)

Nu ser jag fram emot en vecka då jag ska få hämta min racercykel från service och äntligen få ge mig ut på landsvägarna.

Njut av sista lediga timmarna och ladda för arbete igen!

Skaffa dig en bra vecka, kram kram

1 kommentar:

  1. Bosses glassbar är öppen. Vi ses där!

    /Madde

    SvaraRadera