tisdag 6 april 2010

Sjuka...

Idag fick jag helt otippat en vilodag..har varit vaken hela natten då dottern haft en jättetuff natt med astma....tycker så synd om henne.
Detta har gjort att jag ofrivilligt fick en vilodag idag...var så laddad för Pump i Ljungsbro, som jag tycker är sååå roligt men idag fick min underbara vän Frida ställa upp och åka till Ljungsbro och köra med alla härliga deltagare där.
Ska in till sjukan och få hjälp med andningen om en liten stund sedan hoppas jag kunna/orka åka in till Linköping ikväll där vi ska prova och´beställa kläder från höstens kollektion från Casall!
Det vill jag ju inte missa....

Mot soffan och ta hand om min underbara Stina, man får passa på att njuta medan man kan, eller hur?!

kram på er

2 kommentarer:

  1. Lillstumpan, mormor tycker så synd om dig. Hoppas du blir bättre snart.... glass väntar säkert på dig!

    SvaraRadera
  2. Vilket charmtroll! / Julia

    SvaraRadera