torsdag 13 maj 2010

Cykeltur blev shoppingtur..

Idag var planen att vakna upp till en härlig solig dag för att ge mig ut på min lediga dag och samla  cykelmil  i benen, men vad såg jag när jag drog upp rullgardinen.....regn, regn, 7 grader och inte alls inbjudande väder.
Detta resulterade i att cykelturen byttes ut mot en shoppingtur och fika på ikano istället. Detta är egentligen inte tillåtet om man bestämt sig för att cykla Vätternrundan. Men en fikastund med en vän och dotter är ganska väl insvesterad tid det också eller hur?

Dottern ska shoppa nagellack och läppglans och jag ska köpa mig en bikin í, som är det värsta som finns att prova men jag måste ju ha en när jag germig av utomlands på lördag :-)

Kan tro att många av er är lediga idag så passa på och njut av ledig tid och nära och kära, för det ska jag göra.

Kram på er där inne! (för idag håller man sig nog gärna inne, eller hur?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar