fredag 14 maj 2010

Semester

Då var det dags för lite semseter igen! Ska bli skönt komma iväg lite, har varit instensiv, på ett positivt sätt iofs, på jobbet och sedan haft det tufft med dotterns astma hemma sista månaderna så nu ska jag släppa både yrkesrollen och mammarollen i en vecka. Ska ta på mig outfiten för slappar Pillan istället :-)

Sola och bada i Pinacolada :-) Löparskorna är givetvis också packade och jag ska se till få egentid öf ratt löpträna.

Kommer sakna alla mina underbara vänner mycket denna vecka, tur det finns mobitelefon och dator :-)
Givetvis kommer jag även sakna barnen jättemycket!

Må gott alla mina när aoch kära så ses vi om en vecka men hoppas vi hörs här, på fejjan eller via mobilen innan :-)

KRAM och SKÅL!

1 kommentar:

  1. Ha nu en skön, ledig vecka och njut av värmen (som förhoppningsvis dyker upp igen) och hotellfrulle och bara koppla av! Man behöver egentid ibland, så är det bara.
    Och Vätternrudnan är jag säker på att du kommer hinna träna till, inga problem! Å går det inte att cykla ute så vet jag ett riktigt kul 3-timmarspass som några duktiga tjejer på Medley har gjort. Är kanonkul att cykla det, kan jag verkligen rekommendera! De har lixom filmat Vättern runt, kanon! :o)

    Ta hand om dig, nu ska jag köra järnet sista dagen här och fortsätta få gåshud av Oscars föreläsningar!
    Stor kram!
    Lovisa

    SvaraRadera