lördag 8 maj 2010

Träningsmagi!



Träningsmagi!

Hittar knappt ord för jag fått uppleva idag! Sitta på instruktörscykeln och ha 30 cyklister framför sig som kämpar så grymt i 3 timmar coh som sedan ger sån applåd till oss instruktörer.....detta kallar jag träningsmagi, jag fick gåshud sista biten!

När vi skulle sätta igång hela Vätternrundan filmen i morse så kom det upp en STOR Error ruta och vi trodde det var kört men det löste sig som tur var för denna upplevelse vill jag inte vara utan!
Det är det största jag upplevt som instruktör! Kärlek!

Johanna och jag har kämpat som tokar för att lyckas med det och om man som svensk får erkänna sig stolt så är nog detta ett bra tillfälle för jag känner mig stolt.
Vi har först cyklat runt Vätter, sedan fått till filmmaterial (tack Ann och Julia) sedan bearbetat allt material (tack Andreas) och sedan klippt och klistrat ihop det till en 3 timmar lång film. Sedan satt musik som ska taima musik till alal momonet  i filmen. Men vi gjorde det!

Kunderna var så homla nöjda och glada, så mycket tacksamhet fick vi tillbaks.
De fick en härlig upplevelse tror jag. När vi kom till Jönköping så bjöd vi alla kunder på köttbullar med mos och i Hammarsundet fick de Blåbärssoppa. Sedan kom Frälsaren som alltid står och frälsar alla cyklister in och frälste oss....en servicetjeja kom in med verktyg när kedjan hoppade för en av killarna på filmen.

Vi har verkligen gett kunderna något utöver det vanliga idag och jag känner mig Stolt!

Johanna, TACK för du har hjälpt mig att genomföra en av mina träningsdrömmar, nu kommer iv på något nytt cykelprojekt, vi kanske skulle cykla delar av tour de france och ge våra kunder?
Eller mellan vingårdar i Italien?

Finns mycket att spinna vidare på ;)

Vill tacka våra sponsorer som gjort detta äventyr möjligt, Casall, Medley, Maxim, Amalias Hus, Livslyckan, Vätternrundan mfl....TACK!!!!

Nu ska jag vila då jag är genomförkyld och lite febrig (kände inget av det på passet idag, kroppen var i adreanlinkoma hela passet :-) )

Njut av helgen mina vänner!

Kram

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig, vad härligt att det gick så bra och du, klart du ska sträcka på dig och vara riktigt stolt. Krya på dig nu! Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ni var fantastiska! Kunderna kämpade och var så tacksamma och glada för det ni gjort. Att lägga ner sitt liv i en sådan grej och leverera det med sådan energi är något man SKA vara stolt över. Åt skogen med jantelagen och fram med självförtroende och pondus.
    Va kul att få vara med och se resultatet.

    Nya projekt finns det alltid att sätta tänderna i men först föreslår jag några lugna veckor tillsammans med familjen. Krya på dig!

    SvaraRadera