lördag 29 maj 2010

Tidningen Cykla!

Okej, jag måste erkänna att cyklingen just nu varit åtsidosatt i itt liv,just u när den är som viktigast inför Vätterrundan som bara är 3 veckor kvar inna vi står framför mållinjen i denna stuns.... hur det kommer sig vet jag inte riktigt...ibland undrar jag Hur man kan ha detta arrangemang så här års när alla har som mest att göra med konfirmationer, bröllop, skolavslutningar, jobbfester etc.....
Allt blir så intensivt och leder til ångest..i alla fall hos mig!
På sita tiden har jag inte ens haft motivatinen men igår damp nya Cykla tidningen ner i brevlådan och jag är nu mer motiverad än på länge :-)

Vore ju så mkt lättar eom alla dessa lopp låg i augusti brukar jag tänka, då hinner man ju träna i flera månader till.....bara gilla läget antar jag för hur jag än tycker så kommer ju Vätternloppen ligga i juni  och inte i augusti :-)¨

Tänkte ett tag hopp över rundan i år men jag har ju ändå betalat 1500 kronor för att få delta och det är försent att sälja platsen vidare så jag har bestämt mig för att starta och göra mitt bästa, jag kör ju inte för att få en bra tid utran för att få social tid med mina vänner och få en skön upplevelse!!!

Ikväll har jag haft gamla klasskompisar hemma på middag, har inte setts på 5-6 år men dt kändes igår och jag önskar de fanns mer i mitt liv!

igår kväll sprang jag och några underbara kollegor Blodomloppet, 1 mil och det var jättemysigt speciellt picknickkorgen efteråt :-)

Måste ta tag i att börja lämna blod kontinuelr

rligt, jag kan ju tänka mig ta emot blod vid en krissituation och då är det Mitt ansvar att även ge blod till behövande, lr hur?

nu ska jag gå och sova och ladda inför en ledig dag med barnen :-.)
kram och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar