onsdag 26 maj 2010

Oj back in real llife!

Slängdes in i verkligheten direkt efter resan...fick ta ltie extrapass och känna att jag var tillbaks.
Jag älskar mitt jobb!
Tänk vad lycklig jag är som får gör det jag älskar på arbetstid!

Fick Dagens ros förra osndagen av underbara kunder som uppskattat vårat Vätternrundapass! Så underbart med uppskattning! Blev jätteglad!

Imorgon är det dags för Blodomloppet i Linköping och jag ska tillsammans med kära kollegor springa milen. Bäst av allt är att vi sedan ska ut och ta en öl :-) det är vi värda då!
Hoppas på bättre väder än förra året då vi hade spöregn och isande kyla!

Kram

1 kommentar:

  1. Ja vädret ser ju sannerligen bättre ut i år :) Trevligt trevligt att gå ut en sväng efter, det är du väl värd efter att ha sprungit en mil.
    Kram K

    SvaraRadera