onsdag 5 maj 2010

Får inte vara sant...

I söndags när jag var ute och cyklade upplevde jag det som sååå tungt och kunde inte förstå varför....sedan på pumoen igår kändes vikterna som Bly,,,,känns som allt gått i slow motion. Jag har trott det varit för Johanna o chjag jobbat stenhårt med att få ihop våran Vätternrundan film som ska spelas på vårat Vätternrundapass på lördag...men i morse vaknade jag med halsont, genomförkyld och ont i kroppen....så dallt har förmodligen berott på att jag har någon infektion i kroppen,
Detta får INTE hända nunär vi slitit såååå i 2 veckors tid, först cyklat runt Vättern och nu satt ihop allt till en film och nu jobbar med musiksättning....för det är bara 2-3 dagar kvar.

Kan lova att INGET skulle kunna få mig att inte sitta där på cykeln på lördag i tre timmar och leverera. Johanna och jag har bestämt oss för att detta ska bli bra. Nu ryktas det lite om tv och tidningspådrag också så självklart ska vi se till att Medley blir stolta över oss!

Nu ska jag krypa ner och friska på mig!

Kram på er ochjag tar gärna emot tips på hur man Snabbt kan bli frisk!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar