måndag 31 maj 2010

Finns olika sätt att se på saker!

Lukt från koskit, krocka med en skata, ofrivilligt svälja flugor, solen i vägen i ögonen, tung blåst, nästan köra över en död igelkott, jävla bilar som inte kan ta ut margignalerna....

Doft av sommar, uppleva naturen, underbara sol, lätt bris som svalkar, stackars igelkott,  bilister som gör allt för att du ska känna dig trygg.....

Finns olika sätt på att se njutning/förakt av cykling eller hur?

Jag har valt det andra alternativet! :-)
Såååå underbar cykeltur jag hade ingår, har hittat en perfekt cykelrunda på 7-8 mil som är rena fröjden och jag dessutom ahde så udnerbart väder...ja vad ska jag säga? Äntligen är jag sugen på cykleträningen igen! Bättre sent än aldrig...nuhar vi 2 veckor på osss att samla mil i benen inför den stora rundan!

SÅ ni som inte testat denna tränigsfornm ännu, ge er på ett försök för annars misar ni något!

Skaffa er en bra vecka!

kram

1 kommentar:

  1. Ja visst är det superhärligt att ut och cykla! Borde nästan kolla upp något lopp till senare i sommar oxå, känns synd att Vätternloppen är så tidigt på säsongen. Kul att ha någon mer cyling att träna för! Fundera på´t, kanske är fler från La Medleyfamilia som vill ut å cykla i typ juli-augusti? Kraaam på dig! Lovisa

    SvaraRadera