måndag 23 augusti 2010

FUNKY KIDZ+Konvent

Denna helg som varit har varit otroligt intensiv och jag har tömt mig på all energi. Har haft såååå roligt och den har givit mig så mycket.

Har gått utbildning i Funky Kidz, det är ju sådan Lycka att dansa, svårt att inte le när man dansar till bra musik.

Sedan hade jag mitt efterlängtade Konventpass, som jag själv är Kalas nöjd med och verkligen hoppas jag får instruera på Konvent flera gånger i mitt Liv, gav en enorm kick och fick så mycket bra och positiv feedback efter passet. En ren självförtroendeboost, sådan man skulle behöva varje måndagmorgon för att prestera på topp vecka efter vecka!

Nu ser jag fram emot en härlig vecka med olika upptaktsmöten och annat skoj, bla filma i RPM!!

Dags att få igång löpträningen inför Lidingöloppet också, alledels för få dagar kvar dit...

Njut av sensommar och annat gott nu, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar