tisdag 10 augusti 2010

Í´m back!!!

Sorry trogna läsare att jag varit frånvarande sååå länge men Nu är jag tillbaks igen :-) och mer än någonsin tror! Har såååå mycket skoj som händer inom området träning i höst, alldeles galet mycket.

Kommer att för första gången instruera på ett Konvent, kommer delta på Super Saturday 4 september, instruera som gästinstruktör, springa Midnattsloppet, springa Lidingöloppet med Mycket mycket mer så denna höst kommer bli GRYM!!!!

Tur det, för igår när jag kom till jobbet första dagen efter semestern så kom jag inte ens i några av mina löparbyxor, sååå roligt har jag haft på min semester och det har satt sina spår men nu ska det tränas och återgå till gamla vanliga Pillan igen :-)

I lördags deltog Team Medley o Björsäters Triathlon och det var så roligt och vi gjorde det bra!!! Som alltid när Team Medley är inblandade ;)
Ska visa er en bild från det ikväll sen...

Närmst på schemat står Stockholm och Midnattsloppet på lördag som ska följas av Gröna Lund besök ihop med barnen och morfar på söndag, ska bli en underbar helg!
Midnattsloppet är 1 mil långt ochjag hoppas jag ska pallra med det efter min viloperiod i sommar, men med lite vilja ska man väl ta sig runt en mil! Speciellt när det är jippo längs hela vägen! Har aldrig förr deltagit på detta men hört att det ska vara riktigt häftig upplevelse så jag ser fram emot det!

Nu ska jag få i mig lite lunch och ladda för 2 Bodypumppass ikväll som jag hoppas ska få bort lite av min träningsvärkk som råder i heeeeela kroppen efter gårdagens pump!

Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Härligt Pillan, spring bara spring som du gjort hela livet!!!! Jag förstår att morfar kunde ta barnen när ni springer och så lite Gröna Lund, härligt. Kram

    SvaraRadera