måndag 16 augusti 2010



I lördags 22.40 gick startskottet för Mig i Midnattsloppet. Det var helt galet varmt och fuktigt, man var genomsvett redan innan man ens tagit första löpsteget....

Vilken fest under en hel mil, gospelkörer, utsikt över havet, marshallgång, sambadansare, musik, med mycket mer jippo, helt galet skoj!
Detta ska absolut göras om!

Det som var mindre roligt var att det var 2 män som omkom, varav vi såg när den ena låg åp marken och försökte räddas...gillar inte att behöva se sådant. Samma sak på Vätternrundan, jag blir så spak efter såna händelser.

Väldigt många som också fick söka läkare och som låg på sidorna av banan, på grund av den tryckande värmen. SÅ vi tog det lugnt runt och såg till att må bra.

Helt klart en upplevelse att delta i Midnattsloppet som jag gärna upplever igen nästa år, kanske man då skulle välja att springa i Danmark eller Finland istället!

Måndag och dags att ge sig in i en tuff vecka, rent fysiskt. Ska filma RPM samt Cyeklpass och se till att mitt cykelpass jag ska ha på konventet på söndag sätter sig i ryggmärgen. Sedan ska jag även gå Funky Kidz utbildning i helgen, ska bli skojigt!
SÅ nu går jag en intensiv, rolig, tuff vecka til mötes, sååå nice!

Ha det gott ni också! kram

3 kommentarer:

  1. gick det bra för Micke också? kram

    SvaraRadera
  2. Vi kom ju runt i alla fall mamma! Han hade det tungt och fick blodsprängt öga och ont knä men nu pratar han om att cykla Roxen Runt så lite sugen på mer blev han i alla fall.
    Saknar er mamma, hoppas vi kan ses snart, kram

    SvaraRadera
  3. Saknar er också jättemycket. Det är så tomt i husvagnen.... vill ha er här!!!! Puss och kram

    SvaraRadera