fredag 20 augusti 2010

JUST DANCE....

Tusan så skoj det är att dansa, man blir ju såååå Lycklig. Varför dansa inte jag när jag var liten, tänk vad jag missa mycket....eller rättare sagt vad jag har att lära mycket och se fram emot resten av livets dagar...aldrig för sent eller hur?

Altså man kan ju inte undgå LE när man dansar,speciellt inte till denna underbara barnmusik som FUNKY KIDZ har ( www.funkykidz.se ) Man vill aldrig sluta utan bara dansa, dansa, dansa!

Funderar på att sätta mig själv på en klass til våren, tror det skulle vara underbart roligt. Och vilken show vi kommer få i vinter med höstens tema, nu kan jag ju inte avslöja temat, men det kommer bli Grymt! Att vi dessutom kommer ha 6grupper totalt igång på både anläggningarna kommer ju bara det skapa stämning i sig...

Så alla ni som har barn i åldern 4-12, anmäl er til höstens klasser av Funky Kidz på www.medley.se

Nu ska jag lyssna igenom musiken till mitt cykelpass inför Konvenetet påsöndag, hjälp vad nära det är nu!

Kram och God natt!

1 kommentar:

  1. du gick på danslektioner ihop med gympalektioner när du var liten, men du hade inte tid att lära dig rörelserna, det gick inte tillräckligt fort....yrvädret lilla

    SvaraRadera