torsdag 19 augusti 2010

Tvivel...

I går kväll när jag satt och gick igenom mitt Konventpass för mig själv så tycker jag att det är sååååå kasst pass att jag inte ens vill köra det,lust att strunta i det. Varför ska man tänka så mycket? Bättre bara köra på..Blir arg på mig själv. Det gick även dåligt, eller mindre bra som man så fint ska uttrycka det, när jag körde igenom det. Inget satt som det skulle och jag tyckte inte takten stämde...men det är väl någon mening med att det itne känns bra, då kan det ju bara bli bättre.

Har redan skickat in passprofil ochmanual så jag kan inget ändra heller, tror det är det som gör mig extra fundersam...att det inte går att ändra!

Nu ska jag sluta klaga, var bara tvungen skriva av mig lite....

Ha en härlig mysdag i regnet!
kram

3 kommentarer:

  1. Du fixar det där, du e bäst !!

    SvaraRadera
  2. det låter som en typisk uppladdning från dig. Du brukar tvivla, tycka det är jobbigt etc innan du väl är på plats. Det kommer att gå kanonbra, gumman. Älskar dig.

    SvaraRadera
  3. Sant mamma, ligger något i det du skriver!
    kram o älskar dig

    SvaraRadera