onsdag 18 augusti 2010

Nu är det nära, alldeles För nära känns det som..

Oj nu börjar nerverna darra när jag tänker på att det bara är några få dygn kvar innan jag ska debutera som instruktör på Konvent. Har gjort ett pass som jag inte är så nöjd med..det är väldigt tufft tempo och är lite osäker på om det är För tufft men samtidigt är det ju bara erfarna instruktörer som ska cykla och de borde ju tåla lite, eller hur? Marddrömmen är att man inte får något gensvar alls från deltagarna, då är det svårt att fortsätta peppa och ge dem det man vill. Hoppas på en positiv härlig grupp, så vi tillsammans skapar ett härligt svettigt pass.

Ska också gå Funky Kidz utbildning i helgen...jag som inte kan dansa men det är ju så fantastiskt roligt att man blir alldeles lycklig av det.

Så jag både räknar och inte räknar ner inför helgen...vill att den ska vara här Nu samtidigt som den kan få vänta så jag hinner känna mig tillräckligt förberedd - om jag nu nånsin kommer dithän.

Nu ska jag åka mot jobbet där jag idag ska filma för RPM licens :-)

Kram på er

1 kommentar:

  1. Det kommer gå så bra för dig Pillski. Du ger alltid 110 % på dina pass och du får alltid deltagarna att känna sig sedda och du kommer garanterat att få gensvar. Kör järnet =) Ses på lördag förmiddag...

    SvaraRadera