onsdag 31 mars 2010

På väg mot en av mina drömmar!

Yes, är sååå Lycklig idag, på väg mot Lyckan som sagt!

Idag när ajg satt och åt frukost ringde telefonen och jag svarade lite trött och personen i andra änden frågade om det var Pernilla som jobbar som instruktör som svarat....Ja sa jag och när jag sedan fick frågan om jag vill vara instruktör på ett konvent för andra instruktörer som ska inspireras så blev jag genast mycket piggare och gladare!

Det är ju precis det som är ett av ina stora mål inom tränignen och att få utveckas genom att vara inspiratör på konvent. Tänk vad stort att få människor som redan är instruktörer att hitta ännu mer glädje och inspiration :-) Det är stort!

Kanske detta är en väg mot att en dag få vara isntruktör på The Academys konvent eller liknande!

Som sagt på väg mot Lyckan!

Kram

1 kommentar:

  1. SÅ roligt! Är så glad för din skull! Inget dåligt betyg att bli uppringd sådär! Och TACK för att du sen rekommenderade mig till dem! De ringde mig direkt så nu är det inbokat! Ser redan fram emot det! :-) KRAM!

    SvaraRadera