tisdag 1 juni 2010

Idag är ingen vanlig dag, idag är Pillans födelsedag!

hi hi hi

idag är ingen vanlig dag, idag är Pillans födelsedag!
Stämmer bra det, årets vackraste dag är här, 1 juni....den dag då allt blommar som mest och jag har min födelsedag!

Har haft regn en enda dag under mina 27 födelsedagar.... (eller var det 30, nej tror inte det ;). 27 låter som en bra ålder att stanna i )helt fantastiskt.
Den dag av mina födelsedagar jag minns mest är när jag fyller 5 år, som var på en tisdag, precis som i år och jag har ett foto när jag sitter på en solmadrass i Lycketorp hos min älskade farmor och får min doktorsväska som skänkte många fina lekstunder.....och när jag skulle fylla 30 och släkten ställt till med surprisefest (som aldrig blev av :-( )
Blev magsjuka på natten och allt som var ordnat såååå bra , med en lånad cab, picknick med släkten och jag skulle åkt med flygskärmm över Vadstena och sedan grillparty med ALLA vänner som allla ordnat barnvakt (hur ofta lyckas det slå in på en att alla lycka samma kväll?) men som sagt en ogrillad kycklingfile satte stopp och magsjukan var ett faktum.....men fick en trevlig kväll med släkten som var de enda som vågade komma....ha ha ha

Har firat min födelsedag med att jobba i Ljungsbro och ha Bodypump pass med 15 personer , vi körde järnet, såååå skoj :-) sedan smörgåstårta hemma med en underbar vän och barnen samt Lite släkt :-)


Nu ser jag fram emot juni månad som består till stor del av cykelträning samt cykellopp...tjejvättern, halvvättern(kanske) samt VÄTTERNRUNDAN :-)......17 dagar kvar bara, hjälp.....ska nog gå bra med team Medley i ryggen!!!!!!!!!!!!!!! Mycket skoj och härliga vännner, underbart, 30 mil blir rena njutningen!
lovely!

Kram på er och gott nytt år! :-)

1 kommentar:

  1. Härligt att du fått en fin dag. Det är du värd! Kram mamma Mu

    SvaraRadera