måndag 12 juli 2010

GJORDE DET...igen!

Japp, vi fick det igen!

Sitter här lite stel i nacke och bröst, men det är det Värt!!! Igår var det dags för ännu en klassikerdel, Vansbrosimningen.
Varmt i vattnet och varmt på land, perfekt start på loppet. Kändes alldeles härligt att hoppa i vattnet och att "bada" lite.
Jag hade ett mål med loppet och det var att simma snabbare än förra året och det lyckades jag med (trots alldeles för trevlig och lång grillfest natten till söndagen ), så jag är såååå nöjd.
Kom in på tiden 1:00:53, irriterande nära att komma in under timmen men jag har vänt det till något positivt, att nu har jag en anledning att åka den långa vägen till Vansbro även nästa år för jag vill självklart komma in under timmen om jag kan!
Tack Mia, Micke och Gustav för en trevlig resa och kanonbra jobbat allihop, det gjorde vi jäkligt bra! Nu laddar vi om inför Lidingö, vi har 2 1/2 månad på oss att komma i form inför det loppet.

Idag arbetar ajg sista dagen innan semsetern och det ska bli sjukt skönt med lite ledigt, inget planerat utan bara få vara och ta hand mig själv och nära och kära! Men först ska jag riva av ett Bodypumpass och en instruktion innan jag får gå hem!

Ha en helt fantastisk dag i värmen! Kram på er från en nöjd simmare

1 kommentar:

  1. Du är värsta grymma tjejen, det vet du! kram på dig

    SvaraRadera