fredag 2 juli 2010

Yes!

Åh, ibland blir det inte som man tänkt sig utan Lite bättre :-) Idag var den tjej som skulle haft cykelpasset på lunchen sjuk och jag fick hoppa in och ta det...Var sådär sugen till en början ska erkännas men jobbet skulle göras så det vara bara "bita ihop" som vi på Medley brukar säga.
Denna timme fick mig inse hur Mycket jag älskar att hålla i Cykelpass med bara 7 deltagare, varav 1 nybörjare så fick jag sån energi och jädrar vad vi cyklade. Så skoj, så mycket endorfiner, sån glädje, sån vilja - helt underbart! Love it!

Nu ska här göras pass till konventet i augusti.
Tar gärna emot tips på låtar som man inte kan vara still till utan som har ett driv utan dess like...

Sedan ser ni till att skaffa er bra helg för det tänker jag göra! :-)

Kram en lyrisk Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar