söndag 18 juli 2010

ÅRE!!!

Nu har jag semester och är ledig, därav jag inte skrivit så mycket sista veckan men jag lovar att jag ska bättra mig....

Sedan jag gick på ledighet i torsdags har jag badat, umgåtts med kära vänner, tränat för mig egen skull, vilket är rena lyxen när man får träna vad och när man vill....lycka!

Varit ute på restauranger och njutit av god mat och god dryck i bästa vänners sällskap, underbart!

Nu är jag uppe i Åretrakten och det är fantsastisk, inväntar en cykeltur på min Scott som givetvis fick hänga med mig hit upp! Ska försöka ge mig på att cykla över Norska gränsen imorgon. Spännande!

Sedan hoppas jag att jag under kommande vecka ska få uppleva en liten dröm, att forsränna eller drafting, vore hur coolt som helst. Det är ju så underbart med sommar, ger så många möjligheter till rörelse och aktiviteter.

Nu ska jag snart äta lasagne och ladda för morgondagen! På återseende, Snart!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar