söndag 4 juli 2010

Grattis Malin och Benny

Vilken Lycka det var för mig och alla andra som fick äran att delta på underbara vännerna, Malin och Benny´s 30 års fest igår.
Det var nästan magiskt!! Så fint väder, alla tjejer med sommarklänningar, killar i shorts och t-shirts. Alla med god dricka i handen och ett leende på läpparna. Trubadur ute på verandan i skenet av en alldeles underbar måne. Allt var så perfekt som det bara kan bli när två så underbara vänner firar livet!

Vi från Medley gänget hade surprisat med en dans som vi hyllade födelsedagsparet med, jag gjorde såå mkt fel i dansen men satte den vikigaste delen som var Beat it, den satt! Julia - vi ägde verkligen eller hur? Vi sa ju att vi skulle få Malin i glädjetårar om vi satte det och det fick hon också. YES!

Magisk, fantastisk dag!

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra med Vansbro, ska jag simma eller inte? Det är lång resa och mycket pengar för startbevis för litet lopp känns det som. Tar ju bara en timme att genomföra simningen...... Samtidigt är det ju så att det är kanon förutsättningar i år, över 18 grader redan och då är det en vecka kvar.

Ja, tål att funderas på,

kram på er i den tropiska värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar