tisdag 6 juli 2010

Kör bara!

Då har man betalat nästan 1000 spänn för att få förlöjliga mig själv i badmössa och snygg våtdräkt. :-) hi hi hi, hur dum är jag egentligen? Igår ifrågasatte jag mig själv vad som driver mig men så kommer jag ihåg hur underbart det var förra året, att känna stämningen, stå där framför en uppvärmningsledare som ger allt om och om igen med alla startgrupper, skratta åt hur roliga vi alla ser ut, känna pulsen stiga och hjärtat rusa...det är något visst.  När man är på plats så finns inga tvivel längre, då är det bara att köra :-)
Coolt se nästan 12 000 männsikor ha samma mål framför sig. det är lite magiskt faktiskt. Maffigt!
Jag tror inte jag kommer vara stark nog att sluta delta i olika lopp, för det ger mig sådan kick som jag lever på till det är dags för nästa lopp. Så varför skulle jag inte fortsätta närjag trivs såå med det? I sommaren har jag en hel del lopp framför mig. Först ut nu efter Vätternrundan är alltså Vansbrosimningen, näst på tur står ev Halvmaran i Motala den 31 juli, Björsäter Triathlon den 7 augusti, sedan midnattsloppet den 14 augusti, något cykellopp i augusti eller septmeber,Lidingö den 25 september, sedan hoppas jag hitta lite fler  mini-triathlonlopp... Oj vilken rolig sommar och höst jag går till mötes kände jag nu, Lycka!
Toppa detta med lite roliga konvent också!

Nähä om man skulle ta på sig baddräkt och ge sig ner i bassängen....

So long friends!  O ni, skriv gärna en kommentar.......snälla!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig sommar du har framför dig! Och så kul det låter med triathlon! Det har jag drömt om att delta i, säg bara till om du vill ha sällskap :o) måste ta tag i simnngen då oxå iof men det är bara å köra!
    Du är en riktig inspiratör Pillan!!!!!!! Kram på dig!

    SvaraRadera