fredag 2 juli 2010

DÅ var man igång igen...

Efter an lat midsommar helg har jag tagit grepp om träningen igen denna vecka. Varit ute och löptränat 3 ggr, gymmat en gång och kört Bodypump en gång...

Har inte så mycket pass nu under sommaren så då får man träna för sin egen skulle vilket är alldeles underbart det också ibland. Känns lyxigt och härligt!

Idag ska jag börja göra mitt konventpass jag ska ha i augusti, det ska bli såå spännande. Leta musik och sätta koreografi till , det blir skoj!
Har hört det ryktas om 30-35 grader i helgen, själv jobbar jag Hela lördagen och söndagen men ska hinna med lite party där emellan också då några av de bästa vännerna, Malin och Benny har 30 (60) årsfest!!!!! Ny klänning och nya skor är införskaffat så det är bara tutas och köra, All in!

Hoppas ni alla hittar lite motivation till härlig sommarträning i det underbara vädret. Löpturer, kvällspromenader, morgonpromenader, simturer, vandring, klättring, kajak, kanot, cykling...ja finns hur mycket underbart som helst att ta sig ab, bara bestämma sig för vad.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar