måndag 5 juli 2010

Vansbro!


SÅ här snygga var Mia och jag för exakt ett år sedan när vi ar i Vansbro och simmade Vansbrosimningen. Förra året simmade jag både tjejvansbro och stora i år ska jag bara simma stora Om jag ska simma. Kan inte bestämma hur jag vill göra riktigt.

Ska ta ett beslut i eftermiddag, ska ge mig upp till Tinnis och simträna så får jag se om jag blir laddad eller inte.
Hoppas, för jag vet ju hur nöjd man är efteråt.
Det är ju Lycka att genomföra motionslopp, helt klart! Det ger mig kraft och energi!

Klart jag borde simma, det är ju toppen förhållande i år, redan nästan 19 grader i vattnet och med våra 14,6 som var förra året är det ju Lycka! Får dessutom detta toppväder fortsätta blir det ju kanoners!

Ja, ska fundera och ta ett beslut till kvällen, hur jag ska göra!

Kram på er alla semseterfirare och alla som jobbar också förstås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar