tisdag 28 september 2010

Bikini, klänningar, kjolar och löparkläder - check


Japp, har börjat packa för resan som startar inatt. Ska bli himla skönt, min axel är slut känns det som och halsontet fortsätter så jag tror kroppen försöker säga åt mig att varva ner och Det är vad och jag Stina ska göra, ihop med Mia och Leo.
Springa längs stranden, läsa en bok i solstolen, simma i pool (om det finns väl säga) bygga sandslott, drcka vin på balkongen, lyssna på musik, äta grekisk sallad,
sola, bada, shoppa lite kanske, titta på barnfilmer, dricka drinkar....ja vi kommer nog kunna fylla denna vecka med positiv energi som sedan ska räcka ända fram till Jul :-)

Känns som det kommer bli bra det här!

Har ångest över att jag prioriterar bort jobbet och att jag inte har med min älskade son...men ibland måste det bli så här och det är bara göra det bästa av situationen.
Mest ont i mig gör det för jag missar min son´s första fotbollsmatch, han som är såå taggad att vinna över Linghems Sk på lördag. Hemmamatch och allt!.......men han har lovat ringa direkt efter fotbollen och att ta många kort, det tackar jag för.
Fich ju i alla fall vara med idag på morgonen och dra ut hans andra tand där uppe, så nu är gluggen gigantisk,hi hi hi

På med mössorna och vantarna så tar jag på mig sommaklänning och bikini!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar