onsdag 1 september 2010

Naprapaten nästa....SKIT!

Nu har jag riktigt riktgit ont, länge sen jag hade sådan här smärta.....
Har nog överansträngt ena axeln...kan inte ens lyfta armen, jobbigt när man ska klä sig eller kamma håret...att jag inte kan städa eller diska känns helt ok ;) men att inte kunna träna eller sköta sig själv.....det Suger.
Ska till en uktig naprapat och massor imorgon och se om han kan ge mig en diagnos...det är ju Super Saturday i helgen, hallå - bort med smärtan tack!
Väntat ett helt år på denna helg så jag tänker Inte ha ont i helgen..så det så.
Sedan är det ju faktiskt bara 3 veckor kvar till Lidingö...som jag ska ta revasch i, ni hör ju detta ingår inte i min plan Hösten 2010!

Nu ska jag åter knapra i mig lite smärtstillande och se till att vila lite.....Kram på er

1 kommentar:

  1. Vila, ta det lugnt och du fixar det här. Massor med kramar!!!!

    SvaraRadera