torsdag 2 september 2010

Nu kör vi!

idag har jag varit hos fantastiskt proffsiga och trevliga naprapaten på Fysiopartner som jag är så tacksam att han finns! Skulle kunna ge honom nästan hur mycket som helst i betalning för det han gjorde idag!

Min axel hade låst sig helt och då menar jag helt, kunde inte ens köra bil....eller ta på mig kläder själv (tur jag har en dotter som kan hjälpa mig med kläder....). Då kan man ju tro att det är axeln som är inflammerad men icke, det var min bröstrygg som var helt låst som han fick låsa upp. Sedan var biceps och brösmusklerna övertränade ( hur de nu kan vara det med tanke på att det är de som hänger mest på hela min kropp ;) ha ha ) men nu kan jag röra axeln, även om det smärtar men kommer bara bl bättre och bättre nu!
Det bästa av allt som han gjorde idag var att han svarade Nej på frågan om jag behövde avstå träning !!! Wiiiiii!!!! LYCKA!!! Konditionsträning var bara till det positiva menkan undvika bröst och biceps styrka men det kan jag leva med ett tag! Gissa varför jag tycker sååå mycket om honom!

SUPER SATURDAY here Team Medley coming! Globen nästa!
För att inte tala om operakällaren på kvällen, oj vad skoj vi ska ha!

Tåg, vänner, hotell, träningsmagi, party och shopping. Vad mer kan man begära av en helg i september??
Umgänge med sina barn emn det ska jag ha hela dagen innan avgång imorgon, fredagsmys börjar redan vid 7 imorgon bitti!

Nu kör vi...mot stockholm!

Ska lägga in bilder så ni som inte kan delta får uppöleva lite av träningsmagin vi ska suga in i helgen!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar