fredag 24 september 2010




Ligger i soffan och regnet öser ner utanför fönstret....men om några dagar ligger jag och min underbara tjeja, Stina, på en strand någonstans på Samos och gottar oss. Hoppas på fint väder i alla fall.

Som jag skrivit i tidagare inlägg så lider min lilla tjeja av svår astma och senaste veckan har vi fått hämta hem henne varje dag från dagis pga andningssvårigheter så idag åkte jag och bokade en sista minuten resa då hon mår väldigt bra av varm och fuktig luft. Vad gör man inte för sina älskade?
Har varken råd, tid eller ork att åka iväg just nu men kan det få henne må bra så är det värt varenda krona och minut.
Har sådan lycka att jag dessutom får med en härlig vän och hennes son, så jag får vuxensällskap på balkongen på kvällarna och vi kan få tid till träning, löpa längs stranden. Kan det bli bättre?

Förena nytta med nöje är ju optimalt, eller hur?

Hoppas hoppas denna resa ska få mitt underverk att må liiiite bättre!

Har inte skrivit så mycket sista veckan, den har varit intensiv med en härlig Gymutbildning och mycket vabbande...

I helgen smäller det på Medley då vi har release helg och släpper nya releaser p alla Les Mills pass,
Bodypump 75 och RPM 48 is in da house!

Nu ska jag kolla påSe upp för dårarna och se hur jag ska lyckas komma in på Polishögskolan :-)

Trevlig helg på er alla, kram kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar