tisdag 28 september 2010

BODYPUMP 75

Oj oj oj sååååå bra några av låtarna på nya Bodypump 75 är.....
helt kär i nya axlellåten, Ravers in the UK (hypasonic remix) med Manian är såå GRYMT bra.
Och maglåten är sååå jobbig, underbar avslutning på detta program får jag lov att säga!

Kommer nog växa mer och mer ju mer man kör det!
Har premiärat nu, tyvärr dröjer det till nästa torsdag innna jag får glädjen att köra det igen eftersom jag åker till Samos inatt.

Greece, here we come <3 <3 <3

Kram på er alla, nu satsar jag på löpträning längs stränderna på Samos!

Trevlig vecka på er! Kommer försöka lägga in lite härliga sommarbilder :-)

2 kommentarer:

  1. Även om du är på semester så tror jag att det är ett jobbmail du vill titta på....du är uttagen till Medleys konventteam 2010!!! GRATTIS!!! NJUUUT av den väl värda ledigheten och fira extra att du ska köra på konvent (igen!)!!
    Kramar
    fanny

    SvaraRadera
  2. Är såååååå lycklig för detta Fanny, om du bara visste. Lovar att jag ska göra mitt bästa för att leverera!

    tack för förtroendet!

    Kram på dig

    SvaraRadera