onsdag 15 september 2010

Polis, polis,potatisgris...

Då var den iväg skickad...ansökan till Polishögskolan med start augusti 2011.
Väntan är så lång varje gång, nästan ett år innan man får besked. Söker man första gången så rullar tiden på eftersom man hela tiden blir kallad till olika tester men har manklarat sig igenom det en gång så får man vänta ända till slutet...tungt.
Men den som väntar på något gott.....

Vill ju så himla gärna komma in på denna utbildning, kan verkligen inte komma på något annat yrke som jag kan tänka mig istället. Eller kan tänka mig socionom eller liknande men vill inte plugga i 4-5 år till....
Jag tror ju någonstans att jag skulle passa bra inom Polisen.

Idag är jag hemma och tar hand om min astmasjuka dotter, lite frutrerande när man har massor att göra på jobbet men det är bara att inse att ens barn är det viktigaste man har och jag skulle ändå inte göra något bra på jobbet om jag visste hon inte mådde bra....

Vi har bakat muffins och ska nu göra egna hamburgare till lunch, mmmm

Take care!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar