tisdag 7 september 2010

Vilken helg, årets Höjdpunkt!








Undrar hur mycket endorfiner man kan pumpa in i ens kropp under en dag? Helt galet, går fortfarande omkring som i ett lyckorus efter Super Saturday med Les Mills! Såååå lycklig man kan vara efter all denna inspiration!

Tänk att lyckas ge deltagarna, Allt man kan önska under en dag!
Instruktörer från hela världen i Världsklass, Musik och Ljud, Ny koreografi, Snygga kläder, klädshop, Umgås med vänner i världsklass, hotell, hotellfrukost, Cafe Opera med champagne och wraps...mmmmmm, artister,glädje, inspiration, överraskningar, tävlingar, sjukt bra DJ, promenad i höstsolen längs vattnet.....Ni hör ju själva, vad mer kan man begära av en helg??

Les Mills bara växer o ch växer i mina ögon, de är så profesionella, me like a lot!

Nu är jag så insprierad att det kommer räcka ända fram till Nikekonventet i januari då det är dags att fyllas på med enny laddning av endorfiner!

Tack Les Mills, tack Medley, tack vänner som var med!

Kör järnet på era klasser nu, det ska jag göra (bara axeln blir bra....)

KRAM

1 kommentar:

  1. Jag kan fortfarande höra musiken, känna dunket i bröstet och energin som pirrar runt i blodet :) Körde attack idag för första gången på mycke länge. LYCKA. Kan säga att deltagarna fick en stor del av den energi jag fått med mig från LesMills underbara värld.
    *Puss*

    SvaraRadera