torsdag 9 september 2010

Frustration och beslutsångest...

Då sitter man här 2 1/2 vecka innan Lidingöloppet med en ond axel..... Är det värt att ta sig an denna utmaning när man vet att det kan generera i en ännu mer ond axel och ännu längre frånvaro från pass?

Funderar på att ta ett moget beslut (som min kollega Anita skulle ha sagt)att avstå Men det tar emot och ännu är inte beslutet taget, man får ju ingen klassikermedalj om man avstår ett av loppen liksom..... :-)

Beslutsångest....

jag vet ju att jag inte hunnit träna löpning tillräckligt och jag vet ju att det då kommer göra precis lika j-la ont i år som förra året..men samtidigt vet man ju att smärtan försvinner men medaljen består!!! ha,ha, detta beslut är värt att fundera på några dagar.

Vi är nu inne i v 36 och vårat stora Höstschema på Medley är igång så idag körde jag första lunchpasset, Bodypump, på Medley Ljungsbro. hade 8 st deltagare som jag tycker vi får vara nöjda med första veckan, hoppas man gjorde bra intryck så de kommer tillbaks och tar med några vänner nästa vecka.

Ser Mycket fram emot denna helg då jag ska till våra anläggning i Växjö och köra RPM (Les Mills Cykelpass) på invigningen av deras nya gym. Ska bli skoj att se deras anläggning, blir första gången samt få köra ett inspirationspass där.
Älskar ju att köra pass!!!

Nu ska jag lyssna in nya Bodypumpen musiken, spännande med ny release snart!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar