måndag 28 juni 2010

Midsommar!


Har haft en helt underbar midsommarhelg, så nöjd!
Sovit i husvagnen, ätit gott, druckit gott, umgåtts, badat massor, åkt båt flera gånger, ätit glass, spelat kubb, boccia, ja allt man kan tänka sig en underbar sommarhelg som det varit.

Har dock inte gått i träningens tecken, det har varit latsida torsdag-söndag men gav mig ut på en löparrunda igår kväll när jag kom hem ialla fall. Ibland måste man tillåta sig att vila lite också, eller hur?
Idag blir det Bodypump klockan 9.00 så alla lata semesterfirare, upp och hoppa och kom till sportis och starta eran dag med ett träningspass.

Sedan lär jag behöva få till ett träningspass med simningen i eftermiddage eller ikväll, då det är mindre än 2 veckor kvar till Vansbrosimningen. Hoppas någon hänger med mig dit bara för jag åker inte dit ensam och simmar......

Ha nu en helt fantastiskt dag i solen och se till att Fånga dagen! Den kommer aldrig i repris.


Soliga, varma kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar