måndag 14 juni 2010

4 dagar kvar!

Oj oj oj oj , vad säger man???
Nu sitter jag här med alldeles för få mil i benen....
Vilar mig i form i år kan man säga......min tanke är att om jag tränar mycket mindre än jag är van vid så kommer jag var sååååå sugen på att cykla att benen kommer kännas såå lätta. Vad tror ni om den inställningen?
Med glatt humör, trevliga cykelvänner, o bra väder (som vi beställt på SMHI) så kommer vi ha sååå skoj och det kommer kännas sååå bra.

Ska försöka att starta tidigt i år, första gången jag gör det så det ska bli spännande. Fördelen är att det troligtvis är mer folk ute under första timmarna, mer musik, mer party , det gillar vi!

Sedan är man i mål tidigare på dagen o hinner vila ordentligt innan kvällen, då man är Väl värd att fira sin seger! Eller hur???

Är så stolt över Medleys representanter på årets Tjejvättern och årets Halvvättern, Frida körde tjejvättern o kämpade o trotsade vädret och spikarna! Ni är såååå himla duktiga tjejer!

IDIOTER som kastat ut spikar på vägen så att 550 st fick punktering, hmm dem skulle man vilja snacka allvar med ( nu kommer fritidsledare i mig fram....) Hoppas INTE detta kommer ske på stora rundan för hur gör man när man byter slang??? Ingen aning, hi hi hi och inte så skoj om man har 4 mil till närmsta depå..inte så att man börjar traska mitt i natten :-)...speciellt inte om det regnar och är kallt.
Jag hoppas ni därute som har mitt mobilnummer ringer och messar så det står härliga till och hejar fram oss, team Medley! Vi behöver erat stöd och ni anar inte hur mycket det betyder att få ett mess mitt i natten eller när man är som tröttast och kallast..det gör att man blir varm, pigg och glad!!! Det gör underverk, lovar!!
Minns ett år när jag cyklade helt ensam..helt ensam hela vägen och hade tränat 17 mil innan.....då lyckades min kära pappa att ringa i varje depå och han har själv cyklat många år och känner till hela vägen och hur banan är etc o det var nog min räddning att han peppade mig.

Nu ska jag ta lite kolhydrater och fortsätta slappa i soffan! :-)
HEJA TEAM MEDLEY!!!!!!!!!!!!!!!
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar